life style

 Life Style

Life Style

طرز زندگی صحت مند عادات  صحت ​​مند عادات/ طرز زندگی صحت مند عادات ارے دوستو میرا نام ایم اسحاق ہے اس آرٹیکل میں آپ ایک صحت مند اور دیرپا انسان کی 10 عادات سیکھنے جا رہے ہیں اب یہ عادات ان کتابوں کے ایک مجموعے سے گزری ہیں جو میں نے پڑھی ہیں اور مضامین جو میں نے پڑھی ہیں۔ میں نے پڑھا ہے اور مطالعہ بھی کیا ہے جن سے میں نے رپورٹس دیکھی ہیں اور یہ ان لوگوں کی عادات ہیں جو بہت لمبی زندگی گزارتے ہیں اور کافی صحت مند بھی ہیں لہذا ہم ان پر ایک نظر ڈالیں گے اور دیکھیں گے کہ کیا آپ انہیں توڑ سکتے ہیں۔ نیچے رکھیں اور انہیں اپنی زندگی میں لاگو کریں تاکہ آپ صحت مند رہ سکیں اور امید ہے کہ طویل عرصے تک رہنے کی عادت بن جائے۔

 

نمبر ایک یہ ہے کہ یہ لوگ دن میں کم از کم 30 منٹ گھومتے ہیں۔

 

اب جسمانی سرگرمی کے نفسیاتی سے جسمانی تک ہر قسم کے فوائد ہیں یہاں تک کہ آپ کی دوستی تک آپ کی دوستی کا معیار دن میں صرف 30 منٹ گھومنے پھرنے سے بڑھ سکتا ہے کیونکہ اس سے دماغ کے نیوران کی تندرستی بڑھ جاتی ہے اب میں تجویز کروں گا۔ یہ 30 منٹ کی حرکت ایک ننگی کم از کم ہے اور اگر یہ کم از کم جدوجہد ہے تو اسے کچھ ایسا بنائیں جس سے آپ لطف اندوز ہوں جیسے کوئی کھیل کھیلنا اگر آپ کو اٹھانا پسند ہے تو جاؤ اور اٹھاؤ اگر آپ کو دوڑنا پسند ہے تو جاؤ اور دوڑو اگر آپ کو دوڑنا پسند ہے تو مت کرو جاؤ اور اٹھاو اگر ایسا نہیں ہے تو وہ آپ کو دن میں 30 منٹ کے لئے گھومنے کی عادت ڈالنے والی ہے

 

نمبر دو یہ ہے کہ اب ان کا ذاتی طور پر پسندیدہ کھیل ہے۔

 

میں زیادہ کھیلوں کا آدمی نہیں ہوں لیکن مجھے کچھ دوستوں کے ساتھ باسکٹ بال کھیلنے میں مزہ آتا ہے اور مجھے لگتا ہے کہ اس سے دن میں 30 منٹ گھومنے پھرنے میں بہت مدد ملتی ہے جب میں باہر جاتا ہوں اور اپنے دوستوں کے ساتھ باسکٹ بال کھیلتا ہوں محسوس کریں کہ 30 منٹ گزر چکے ہیں یہ عام طور پر ایک گھنٹہ یا دو گھنٹے ہے اور پھر جم بند ہو رہا ہے اور یہ ایسا ہے جیسے واہ مجھے احساس نہیں تھا کہ میں نے اپنے دوست کی عادت کے ساتھ وقت سے لطف اندوز ہونے میں اتنی جسمانی سرگرمی گزاری۔

 

نمبر تین یہ ہے کہ وہ اپنے آپ کو کھانے کے بارے میں تعلیم دیتے ہیں۔

 

جو وہ اپنے جسم میں ڈالتے ہیں اب یہ ایک ایسی چیز ہے جس سے بہت سارے لوگ جدوجہد کرتے ہیں کیونکہ انٹرنیٹ پر بہت ساری خرافات اور بری معلومات موجود ہیں لیکن آپ جو کچھ کرسکتے ہیں وہ اس کے ذریعے چھانٹنا ہے لہذا جتنا ہو سکے اتنا پڑھیں اور آپ بالکل ٹھیک سمجھنا شروع کرنا یہ ایک افسانہ ہے مجھے یقین کرنے کی ضرورت نہیں ہے کہ یہ ایک برا مضمون ہے یہ ویب سائٹ خوفناک معلومات فراہم کرتی ہے یہ صرف وہ چیز ہے جو آپ وقت گزرنے کے ساتھ کرتے ہیں آپ کو صرف اپنے آپ کو مستقل طور پر اپنے آپ کو غذائی اجزاء کے بارے میں کھانے کے بارے میں آگاہ کرنا ہوگا۔ کیلوریز حتیٰ کہ تکنیکی چیزیں جیسے کہ پٹھوں کو کیسے بنایا جائے اور وزن کیسے کم کیا جائے جو کہ صحت مند عادت بننے میں بہت اہم ہے

 

نمبر چار یہ ہے کہ اب ان کے پاس کھانے کا منصوبہ ہے۔

 

یہ ایسی چیز نہیں ہے جسے میں نے واقعی اپنی زندگی میں نافذ کیا ہے لیکن میرے پاس ایک قسم کا شیڈول ہے اور یہ کیا ہے کہ میرے پاس کچھ خاص کھانے ہیں جو میں اپنے دن میں گزارتا ہوں اور میں جانتا ہوں کہ یہ کافی صحت مند ہیں ان کے پاس کوئی بڑا نہیں ہے۔ کارسنوجینز اور اگر میں انہیں دن کے اس وقت میں کھاتا ہوں تو عام طور پر بعد میں مجھے بہت اچھا لگتا ہے اس لیے کھانے کا منصوبہ یا کم از کم کھانے کا شیڈول ایک ایسی چیز ہے جو بہت سے صحت مند لوگوں کی اپنی زندگی کی عادت میں ہوتی ہے۔

 

پانچواں دن میں کم از کم دو لیٹر پانی پینا

 

اب میں نے ایک دن پانی کی دو لیٹر کی بوتل کچھ لوگوں کے لیے اٹھا رکھی ہے خاص طور پر اگر آپ دن بھر پاپ یا سوڈا پینے کے عادی ہیں جب میں چھوٹا تھا تو میں بہت زیادہ چائے پیتا ہوں۔ چائے سے پانی میں تبدیل ہونا کافی مشکل تھا لیکن اب پچھلے چھ مہینوں سے مجھے خاص طور پر پانی یا دودھ کے علاوہ کچھ نہیں پینا ہے اور میں نے محسوس کیا ہے کہ ایک میں بہت زیادہ پیشاب کرتا ہوں اور دوسرا جب میں جاگتا ہوں تو میرا موڈ بہت بہتر ہوتا ہے۔ اس طرح کہ جب میں سونے سے پہلے بستر پر جاتا ہوں تو میں عام طور پر کمرے کے درجہ حرارت کے آٹھ اونس پانی کو چگتا ہوں اور جو کچھ ہوتا ہے وہ کسی وجہ سے مجھے بہتر نیند لینے میں مدد کرتا ہے اور جب میں تیزی سے بیدار ہوتا ہوں تو میں اس کے لیے تیار ہوتا ہوں۔ عام طور پر جائیں کیونکہ مجھے پیشاب کرنا بہت برا ہوتا ہے لیکن یہ مجھے جگاتا ہے یہ تقریباً ٹھنڈے شاور کی طرح ہے لہذا ٹن پانی پینا ایک ایسی چیز ہے جسے بہت سارے صحت مند لوگ کرتے ہیں۔

 

نمبر سات دو گھنٹے سے آٹھ گھنٹے تک سورج کی روشنی لیکن میں جانتا ہوں کہ سورج کی روشنی جلد کا سبب بن سکتی ہے۔

 

کینسر اگر آپ خود کو اس سے اچھی طرح سے محفوظ نہیں رکھتے ہیں لیکن آپ کا جسم سورج کی روشنی سے زیادہ غذائیت پیدا کرنا شروع کر دے گا جیسا کہ وٹامن ڈی ان میں سے ایک اہم چیز ہے اور اگر قدرتی سورج کی روشنی ان سے چھین لی جائے تو لوگ دراصل افسردگی کا شکار ہو سکتے ہیں۔ اسے اداس یا سیزنل ایفیکٹیو ڈس آرڈر کہا جاتا ہے لہذا سورج کی روشنی کی عادت رکھنے کے ثابت شدہ فوائد ہیں۔

 

آٹھویں نمبر یہ ہے کہ وہ کم از کم سات گھنٹے معیاری نیند لیتے ہیں۔

 

اب یہاں ہر قسم کے ٹپس موجود ہیں جن کا نام میں آپ کو معیاری نیند لینے میں مدد کرنے کے لیے دے سکتا ہوں اور یہی ضروری ہے کیونکہ آپ سو سکتے ہیں لیکن اگر لائٹس آن ہوں اور پس منظر میں عجیب سا شور ہو تو آپ کو اچھی نیند نہیں آئے گی۔ لائٹ بند رکھنے کی کوشش کریں، سونے سے پہلے چھ گھنٹے سے کم وقت تک کوئی کیفین نہ رکھیں، یہاں تک کہ آپ کے فون کی زیادہ تر لائٹ بند کر دیں، یہاں تک کہ آپ کے فون میں چمک جیسی چیز ہونی چاہیے جسے آپ بند کر سکتے ہیں، میں کام کرنے کا مشورہ نہیں دیتا۔ سونے سے ایک گھنٹہ پہلے باہر نکلنا یا کھانا کھانے کے بارے میں بہت سارے نکات ہیں میرے خیال میں میں نے حقیقت میں ایک کتاب کا ویڈیو ریویو کیا ہے جس کا نام سلیپ سمارٹر ہے یہ حیرت انگیز کتاب ہے ویسے بھی سات گھنٹے کی معیاری نیند یہ آپ کو زیادہ صحت مند بننے میں مدد دے گی۔ ایک اور فائدہ یہ ہے کہ آپ شاید زیادہ دیر تک زندہ رہیں گے نیند کا تعلق صحت سے کئی سالوں اور بہت سے مطالعات سے ہے اور بس میں اس بات پر شک نہیں کروں گا کہ مجھے اچھی نیند آنے والی ہے اور میں آپ سے یہی عادت ڈالنے کی تاکید کرتا ہوں

 

نو نمبر یہ ہے کہ وہ کثرت سے مراقبہ کرتے ہیں۔

 

ایسا کچھ نہیں ہے جو میں نے عام طور پر بڑا ہو کر کیا تھا لیکن میں نے بہت سارے مطالعات پڑھے ہیں اور ان لوگوں کی بہت سی تعریفیں حاصل کی ہیں جنہوں نے غور کیا ہے کہ یہ حقیقت میں ان کے جذبات کو بہتر طریقے سے سنبھالنے سے لے کر ان کی نیند کے معیار کو بہتر بنانے سے لے کر پوری زندگی میں زیادہ پرامن محسوس کرنے تک دن میں آپ کے جاگنے کے فوراً بعد یا آپ کے سونے سے پہلے صرف چند منٹ کا مراقبہ بڑھ سکتا ہے میرے خیال میں اسے آپ کے دماغ میں گرے میٹر کہا جاتا ہے اور میں سمجھتا ہوں کہ تکنیکی طور پر اس پر میرا حوالہ نہ دیں میرے خیال میں ٹیکنالوجی اب آپ کا آئی کیو اوور ٹائم بڑھا سکتی ہے۔ اس کا حوالہ نہیں دیا گیا ہے لہذا اسے بینک نہ لے جائیں لیکن بہرحال عادت ہے۔

 

نمبر 10 یہ ہے کہ وہ مسکراتے ہیں وہ بہت صحت مند مسکراتے ہیں

 

لوگ کسی وجہ سے مجھے نہیں معلوم کہ یہ باہمی تعلق ہے یا وجہ لیکن وہ بہت زیادہ مسکراتے ہیں شاید وہ صحت مند ہیں کیونکہ وہ مسکراتے ہیں یا شاید اس وجہ سے کہ وہ بہت زیادہ مسکراتے ہیں وہ صحت مند ہیں میں صرف اتنا جانتا ہوں کہ اس کے درمیان کوئی تعلق ہے لہذا میں کرنے جا رہا ہوں۔ اپنے آپ کو بہت سارے حالات میں ڈالیں جہاں میں مسکرا سکتا ہوں جہاں میں خوش ہوں جہاں میں پوری ہوں اور خوش ہوں اور صرف دن بھر چیزیں کرنے کی ترغیب دیتا ہوں کیونکہ میری زندگی میں ایسے وقت بھی آئے ہیں جب میں ایسا نہیں تھا اور میں ایسا کروں گا کسی بھی وقت خوش کن خوشگوار لمحات کا انتخاب کریں بہرحال میں صحت مند اور دیرپا لوگوں کی ان 10 عادات کا جائزہ لینے جا رہا ہوں کیونکہ مجھ سے  کے آخر میں کچھ خلاصے رکھنے کی درخواست کی گئی ہے اور میں صرف اس عادت نمبر ایک پر آپ لوگوں کی رائے چاہتا ہوں۔ دن میں 30 منٹ حرکت کرنے کی عادت نمبر  ایک پسندیدہ کھیل کی عادت ہے نمبر تین ہے آپ جو کھانے کھاتے ہیں اس کے بارے میں آگاہی دینا ہے عادت نمبر چار کھانے کا منصوبہ بنانا یا کھانے کا شیڈول عادت نمبر پانچ مس سوری نمبر چھ کم از کم دو لیٹر پینا ہے روزانہ پانی پینے کی عادت نمبر سات بہت زیادہ باہر ہونا ہے اب مجھے اس پر کوئی نمبر نہیں ملا لیکن جتنا آپ باہر ہیں میں یہ کہوں گا کہ شاید تقریباً پانچ گھنٹے کی عادت نمبر آٹھ تک کم از کم سات گھنٹے ہو جائیں۔ معیاری نیند کی عادت نمبر نو ہے کثرت سے مراقبہ کرنا اور آخری عادت مسکرانا ہے اب آپ کا دن بہت اچھا گزرے

 


Comments